ulang tahun kelahiran 2015

Monday, August 31, 2015

1.9.2015--amzar bin syafiq dah masuk 2 tahun
22.8.2015--ayra binti syafiq genap 5 tahun

Hari ni Allah kejut mami awal...
Bangun masak makaroni goreng untuk bawak bekal anak2 dan mak skali
Bagusnya pagi ni jugak kakak ayra bangun awal..
Mungkin juga semalam tidor lama dari dalam kereta dari baling ke penang sambung tidur hingga pagi..
Adik amzar masih nyenyak tidor
 Terasa nak menulis sedikit buat kenangan hari jadi anak-anak tahun ini..

Selamat ulang tahun kelahiran buat permata hati mami dan babah..
Maafkan kami banyak buat silap sepanjang mendidik kalian berdua...banyak sekali mami kurang sabar dalam mendidik anak-anak yang kian membesar..Allahuakbar,,,dalam keadaan letih dan jiwa hilang ketaatan pada sang pencipta..memarahi anak kecil adalah satu perkara paling bodoh ..kita lupa tujuan keluar mencari rezeki untuk tampung kehidupan bantu suami dan kenapa perlu letih sedangkan itu pilihan kita...

Moga kami sentiasa dalam peliharaan Allah dalam mengharungi alam rumah tangga  yang penuh cabaran saat ini...Moga diampunkan dosa-dosa silam supaya tidak menjadi kifarah untuk mebesarkan anak-anak kami menjadi anak-anak yang soleh dan solehah..

mami telah mencapai 31 tahun bulan jun lalu babah pula akan menyusul bulan ini...syukur ya allah dipanjangkan usia dengan kesihatan yang baik untuk kami memberi kasih sayang dan bermanfaat  buat ibu bapa kami, adik-adik ,kakak dan abang juga anak-anak ,..Insya Allah.
Moga sentiasa dibukakan hati untuk terus mendapat hidayah dan keterbukaan hati dalam mencari banyak pahala...Redha Allah Taala...rezeki yang berkat...untuk menjadi golongan yang menerima buku amalan dengan tangan kanan dalam melalui perjalanan menuju barzakh,.. .Insya allah.

HAPPY BIRTHDAY SAYANG
AYRA DAN AMZAR




0 comments: