warna warni kehidupan...

Monday, October 22, 2012

kadang-kadang lidah lancar melontarkan apa sahaja yang terbuku..dan kadang2 kita menyesal...hahaha...selalu terjadi dan mmg mr hubby pon ade  cakap...org perempuan cakap dulu baru fikir...ye..mmg betul..tapi kata-kata itu jika mengguris hati...ia hanya akan berakhir disitu...tidak dibawa hingga dalam mimpi...

to mr hubby..if im hurt you...im so sorry..
to people around too...
kadang2 kita terlalu banyak bercakap sehingga mungkin mengguris hati kalian..im sorry..

 saya sayang kepada semua yang ada disekeliling saya..kerana allah menemukan saya dengan orang yang baik-baik sahaja..tetapi akhirnya jumpa jugak dengan orang yang menakut-nakutkan saya .huh..sgt ngeri...bila anda jumpa orang sebaya ayah anda cuba mengambil kesempatan atas anda...
hilang terus rasa hormat saya apabila mnyedari sandiwara itu...
beban kerja tidaklah terasa sangat tetapi beban ini adalah sgt mencabar minda dan emosi...
oleh itu, saya serahkan semuanya pada Allah..mohon petunjuk...dan berakhirnya disini..
pindah bukan sebab naik pangkat pun...
pindah kerana maruah saya yang tidak boleh ditukar hatta wang berjuta.

to all my girl friend...i hope you always be careful with old guy yang dekat-dekat nak pencen..
they always stare for a young lady like us even they know ure married..
always be careful...




0 comments: