babah bila ntah post entry bawah tu..huh..ingat dah lupa dah blog ni...
minggu yang bz..
Tuesday, September 27, 2011
Posted by mamibabah at 11:07 PM 0 comments
Luv number increased to 7 years
Wednesday, September 7, 2011
Long relationship with u make me think the world differently. Luv u mummy and aura so much. Wake up nag see our aura smile make me so hahapy.hehe.mush.kiss u everytime
Posted by mamibabah at 10:34 PM 0 comments
Wednesday, August 24, 2011
last is pic ni taken masa knduri kawan babah..mamu kat penang...x ingat dh wife dia nama sapa.knduri dia buat malam.ayra asyik tgk pengantin smbil cakap antek antek...
Posted by mamibabah at 9:27 PM 0 comments
opps..berenti22..
awat taajuk cmtu mummy..dh tgai 4hari nk raye...td ms onway pegi tgk projek sekolah mummy ada uncle polis tahan...bg hamper raya...tenkiu uncle...lamanya x update...ayra mummy dah setahun...dah bleh jalan tateh2...wpun jatuh2 ayra sgt kuat berusaha tau...omeynya bby mummy nk raya nnt kan..bj raya kalah mummy tau...luv u ayra...ooops gg pon dah bnyak...tp skrang ayra dh baik...x ggit nenen dah...HUHu...ayra pandai panggil babah je..pastu abammmm...mummy ayra xpandai pgl lagi...pg2 akan dgrla suara dia pgl BAH...BAH......geram geram geram...stp ari kna kis...sori ye ayra...
Posted by mamibabah at 9:16 PM 0 comments
ramadhan menjelma ..
Tuesday, July 26, 2011
puasa dah dekat..ganti posa belum abis lagi .2ari lagi...smpat2 i'allah...giving birth ayra on the 10day ramadhan last year...oh..ayra dah nk dekat setahun...em bday ayra bulan puasa lah yek....
Posted by mamibabah at 9:56 PM 0 comments
aish.......
Wednesday, April 6, 2011
sori..mumy nk balik awal tak boleh sayang....td p check besi tangga..jap lagi kna pegi sekolah lain plak..check besi slab 1st floor...haish..dah x guna bg waktu 3.30 ari kamis.....
Posted by mamibabah at 10:35 PM 0 comments
sedih...
Sunday, April 3, 2011
bila melihat sahabat ku menangis tatkala arwah bapanya dibawa pergi van jenazah.,,mumy turut sedih.....kuatkan hatimu sahabatku.....buat wahida,..dia pergi dan kita akan turut pergi....
tanpa disedari, air mata ini turut laju tatkala memelukmu....oo mumy..ure too emotional....
2 adik kembar si wahida masih kecil telah kehilangan seorang bapa..harap wahida dapat mengemudi keluarganya dengan baik...
alfatihah buat arwah...
Posted by mamibabah at 9:22 PM 0 comments